Держпродспоживслужба за зверненнями ТОВ «Нова Пошта» щодо оскарження результатів перевірок, які проводило ГУ Держпродспоживслужби в Харківській області створила робочу групу для з’ясування всіх обставин та підготовки рекомендацій керівництву Держпродспоживслужби з врахуванням позиції бізнес-омбудсмена.
Робоча група встановила, що ГУ Держпродспоживслужби в Харківській області було зафіксовано перешкоджання діяльності службовим особам під час перевірок.
При цьому, самі перевірки (в Харкові та Чугуєві) були проведені з процесуальними порушеннями.
За результатами опрацювання матеріалів, робоча група встановила факти процедурних порушень та дійшла висновку про наявність підстав для скасування винесених ГУ Держпродспоживслужби в Харківській області постанов про накладення стягнень. З урахуванням висновків робочої групи керівництвом Держпродспоживслужби прийнято рішення про скасування цих постанов.
Окремо було підкреслено, що ГУ Держпродспоживслужби в Харківській області має вжити заходів реагування щодо відновлення прав споживачів.
Нагадаємо, що споживачі скаржилися на порушення своїх прав. Зокрема, акваріум, який доставляла «Нова пошта», прийшов до споживача розбитий, а компанія відмовилася компенсувати вартість товару, зазначену у поштовій декларації. Інший громадянин поскаржився на те, що його обрахували.
Держпродспоживслужба наголошує, що і «Нова пошта», й інші оператори ринку, повинні дбати про права споживачів.