Механізми та процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень Держпродспоживслужби
Законодавством України передбачено ряд засобів, які дозволяють громадянам представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень державного органу.
Реалізація прав на доступ до публічної інформації та на звернення здійснюється у певних формах, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про звернення громадян».
Громадяни мають можливість знайомитися із публічною інформацією завдяки її систематичному та оперативному оприлюдненню в офіційних друкованих виданнях, на офіційних вебсайтах в мережі Інтернет, на інформаційних стендах, будь-яким іншим способом, а також через її надання за запитами.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» громадяни можуть звертатись до органів державної влади з пропозиціями, які можуть бути усними (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовими, надісланим поштою або переданими громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Пропозиція – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
Детальніше з нормативно-правовою базою, яка регламентує питання звернення громадян та доступ до публічної інформації можна ознайомитися за посиланням.
Контактна Інформація для надсилання звернень громадян та зразок звернення, яке можна направити на адресу Держпродспоживслужби – за посиланням.
Електронна форма для надсилання звернень громадян доступна за посиланням.
Керівництво Держпродспоживслужби систематично проводить особистий прийом громадян, під час якого громадяни мають право звернутись із пропозиціями. З графік особистого прийому громадян можна ознайомитись за цим посиланням.
У Держпродспоживслужбі також постійно аналізуються звернення громадян, які надходять до установи під час особистого прийому громадян керівництвом, у ході роботи громадської приймальні, гарячої лінії (044 364 77 80; 050 230 04 28), а також безпосередньо від громадян у письмовій формі. Та враховуються пропозиції, висловлені громадянами у зверненнях.
Зі звітами роботи зі зверненнями громадян, які надходять до Держпродспоживслужби, можна ознайомитися за цим посиланнями.
Крім того, громадськість може представляти свої інтереси та впливати на реалізацію повноважень Держпродспоживслужби і шляхом: