Результат роботи фахівців Держпродспоживслужби на Вінниччині: 489 розглянутих звернень та майже 458 000 гривень повернутих споживачам
опубліковано 19 січня 2021 року о 16:12

Протягом 2020 року фахівці Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області, згідно наданих повноважень в частині проведення позапланових перевірок та надання роз’яснень, розглянули 489 звернень громадян, в ході яких допомогли повернути споживачам кошти на загальну суму 457,71 тисяч гривень.

Найбільша частина звернень громадян стосувалась сфери:

  • надання послуг - 45%
  • придбання непродовольчих товарів - 41%
  • інше - 14%.

Варто зазначити, що найчастіше споживачі скаржились на товари неналежної якості, придбані через інтернет; неякісну побутову техніку та засоби зв'язку; незадовільне надання житлово-комунальних послуг.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux