Фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області забезпечують спрощення зв'язку зі споживачами на місцевому рівні шляхом активної роботи консультаційних центрів на базі районних, міських управлінь та відділів.
З моменту створення консультаційних центрів про ефективність даного проекту свідчать результати роботи (дані за 2019-2020 рр.):
Сьогодні фахівці Держпродспоживслужби Івано-Франківщини шукають альтернативні методи вирішення споживчих спорів. Тож в 2021 році на базі консультаційних центрів буде створено платформу їх позасудового вирішення.
Проект під назвою «платформа примирення» за своєю суттю – це організована зустріч суб’єкта господарювання та споживача з метою вирішення споживчого конфлікту.
Очікується, що подібна практика сприятиме підвищенню рівня довіри споживачів і позитивно впливатиме на розвиток бізнесу.
Уже невдовзі будуть розпочаті відповідні навчання спеціалістів консультаційних центрів.