З метою покращення роботи сервісу nosmoking.phc.org.ua та своєчасного реагування на порушення антитютюнового законодавства відбулася зустріч фахівців Центру громадського здоров'я з представниками Держпродспоживслужби та Національної поліції.
Учасники зустрічі обговорили подальшу роботу сайту nosmoking.phc.org.ua та окреслили вектор подальшого руху щодо покращення системи регулярного моніторингу, реєстрації та своєчасного реагування на порушення антитютюнового законодавства, особливо нелегальних місць продажу.
Ключові результати щодо вдосконалення системи подачі та розгляду звернень:
- Вирішено впровадити узагальнення та спрощення типів скарг, щоб забезпечити простий та ефективний інструмент повідомлення, що дозволить громадянам легше повідомляти про порушення чинного законодавства. Запропоновано додати коротку інструкцію для користувачів, що суттєво полегшить процес подання скарг.
- Будуть доопрацьовані відображення мапи та правильного зазначення юридичної назви закладу. Це допоможе уникнути помилок і забезпечити точність інформації, необхідної для подальшого розгляду скарг.
- Запропоновано додати до сервісу механізми оперативного реагування на негайні скарги, зокрема через виклик на 102 при скаргах, які потребують негайного реагування з боку Нацполіції. Будуть додані рекомендації до певних типів скарг для оперативного реагування на порушення.
Сервіс nosmoking.phc.org.ua працює для того, аби кожен, хто стикається з порушенням антитютюнового законодавства, міг повідомити про це й захистити себе і своїх близьких.
Тут ви можете повідомити про такі порушення:
- куріння в ресторанах, барах, кафе;
- куріння в громадських місцях, житлових будинках, у транспорті;
- реклама тютюнових виробів;
- нелегальна торгівля тютюновими виробами;
- відсутність попереджувальної інформації щодо заборони куріння та наявність попільничок.
Інформацію про те, як швидко подати скаргу, можна знайти тут.