На Черкащині стартувала серія семінарів для підприємців
опубліковано 02 березня 2020 року о 12:00

27 лютого у Черкасах відбувся семінар для представників бізнесу, участь у якому взяли фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області та  інспектори  Держпраці, підприємці з обласного центру та районів.  

Спеціалісти Держпродспоживслужби з відділу ринкового нагляду оприлюднили учасникам семінару перелік видів продукції, характеристики якої підлягають перевірці. Крім того, розповіли, що таке секторальний план та як з ним працювати, яким є порядок відбору продукції на експертизу, хто оплачує експертизу та утилізацію товару.

Заступник начальника управління захисту споживачів – начальник відділу ринкового нагляду Алла Рябуха звернула увагу підприємців на те, що 26 березня поточного року вступить у дію Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо зменшення тиску на бізнес з боку органів ринкового нагляду».

«У чому полягатиме зменшення тиску? Відтепер відповідальність за невідповідність продукції вимогам нормативних документів несуть імпортери та виробники продукції, а не розповсюджувачі, за умови надання документів, що дозволять простежити ланцюг постачання. Тому ви маєте бути зацікавлені співпрацювати із постачальниками, які нададуть вам необхідну документацію», -  наголосила Алла Рябуха.

Крім того, за словами фахівця Держпродспоживслужби, зростає відповідальність підприємців за не допуск інспекторів на перевірку. Багато хто користувався тим, що штраф за відмову контролером був символічним. Із вступом у дію згаданого закону штраф складатиме 170 тисяч грн. Тому бізнесменам радять бути готовими до перевірки завжди.

Про забезпечення прав споживачів на одержання необхідної, доступної та достовірної інформації про продукцію, що дозволяє їм зробити свідомий  та компетентний вибір, нагадала учасникам семінару начальник відділу контролю у сферах торгівлі, робіт та послуг Галина Нечипоренко.

«Під час перевірок ми звертаємо увагу насамперед на те, чи дотримується підприємець правил торговельного обслуговування населення. Йдеться про наявність куточка покупця, книгу відгуків та пропозицій (на розсуд підприємця), інформування про ціну даного товару, обов’язковим є маркування товару. Потрібно звернути увагу, що вся ця інформація має бути державною мовою», - зауважила фахівець. 

Крім того, Галина Нечипоренко розповіла про права споживача, дії продавця при надходженню скарги від покупця, перелік товарів, які не підлягають обміну, та обов’язки продавця у таких випадках; для яких товарів суб’єкт господарювання має створити обмінний фонд.

Упродовж семінару фахівці Держпродспоживслужби консультували, роз’яснювали та надавали відповіді на запитання підприємців. 

Організовані профспілкою «Солідарність» за підтримки Департаменту регіонального розвитку Черкаської ОДА, безкоштовні семінари для підприємців також пройдуть у Каневі (5 березня), Смілі (19 березня), Умані (2 квітня) та Звенигородці (23 квітня).

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux