Споживачам Кіровоградщини повернуто більше 380 тис. гривень за неякісні товари і послуги
опубліковано 02 березня 2020 року о 11:07

Протягом 2019 року фахівці управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області перевірили дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів у 148 суб’єктів господарювання.

Згідно з Річним планом здійснення заходів державного нагляду (контролю) за 2019 рік здійснено 33 планові перевірки суб’єктів господарювання, під час яких у 32 суб’єктів виявлено порушення. На предмет безпечності перевірено непродовольчу продукцію на 8 197 600 грн, з яких забраковано - на суму 1 122 400 грн. За результатами заходів суб’єктам господарювання надано приписи щодо усунення виявлених порушень.

За вказаний період до управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби області надійшло 655 звернень громадян, найбільше з яких стосувалося якості непродовольчої продукції та надання послуг. За зверненнями проведено 115 позапланових заходів контролю. Результати перевірок показали порушення у 25 суб’єктів господарювання. Внаслідок розгляду звернень спеціалістами управління захисту споживачів громадянам повернуто кошти за неякісні товари або послуги на загальну суму 386 400 грн.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux