Послугами поштових операторів по пересилці великих та маленьких вантажів масово користуються українці. І тому виникають ситуації, коли посилку пошкоджено або втрачено.
Як споживачу отримати компенсацію в такому випадку?
По-перше, важливо мати докази – це може бути квитанція про оплату послуги, договір, укладений з кур’єрськими службами, із зазначенням ваги, оціночної вартості та ін.
По-друге, перед вибором оператора поштового зв’язку варто уважно ознайомитися з умовами надання послуг, що розміщені для ознайомлення на офіційному вебпорталі цієї компанії і розуміти, який механізм відшкодування збитків передбачено публічним договором.
По-третє, будь-яке відправлення повинно бути здійснено з описом вкладення та оголошеною цінністю — це дає можливість компенсувати збитки в разі втрати або пошкодження відправлення.
Шановні споживачі, будьте уважні і завбачливі! Чітко зазначайте опис вкладення і обов’язково вказуйте реальну оголошену вартість вантажу.
Крім того звертаємо вашу увагу, що відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про захист прав споживачів» виконавець зобов'язаний протягом місяця відшкодувати збитки, що виникли у зв'язку з втратою, псуванням чи пошкодженням речі, прийнятої ним від споживача для виконання робіт (надання послуг).
У разі виникнення претензій у споживача стосовно якості послуг та відмови суб’єкта господарювання задовольнити висунуті ним вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів - звертайтесь до територіального органу Держпродспоживслужби.