У 2020 році фахівці Держпродспоживслужби Кіровоградщини отримали та розглянули 876 звернень від громадян, а також надали усні консультації споживачам
опубліковано 21 січня 2021 року о 13:54

Із 876 звернень від громадян 530 надійшли через урядову «гарячу лінію» та контактний центр, 89 заявники подали особисто та 89 поштою, в тому числі електронною. 43 звернення залишили через форму на сайті Держпродспоживслужби Кіровоградщини.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують такі питання:

  • порушення санітарного законодавства – 275
  • захист прав споживачів – 261
  • надання ветеринарних послуг, дотримання ветеринарного законодавства – 100
  • забруднення навколишнього середовища – 74
  • якість харчових продуктів – 68
  • ціни – 45
  • захист сільськогосподарських культур і необхідність знищення карантинних організмів – 8, а також інші питання, що входять до компетенції Держпродспоживслужби.

За територіальною ознакою найбільша кількість звернень надійшла з міст Кропивницького – 356, Олександрії – 83 та Світловодська – 80. Найменше ж зверталися мешканці Онуфріївського та Вільшанського (по 2), Устинівського (3), Бобринецького (4), Знам’янського та Компаніївського (по 8) районів.

Звертає на себе увагу факт, що найбільша кількість звернень надійшла з питань дотримання санітарного законодавства (разом 349 проти 208 в 2019 році). Це пояснюється насамперед надходженням заяв (клопотань) і скарг громадян з питання дотримання суб’єктами господарювання протиепідемічних заходів під час карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19). Це питання було порушено в 128 зверненнях. Крім того, у понад 4 рази зросла кількість звернень з питань забруднення атмосферного повітря.

Відтак звернення з питань захисту споживачів, які в попередні роки займали чисельну першість, перемістилися на другу позицію. Надійшло їх рівно стільки, як і в 2019 році.

Що стосується звернень з питань дотримання ветеринарного та харчового законодавства, то їх сумарна кількість склала 168, що на 58 менше в порівнянні з 2019 роком.

Показник позитивно вирішених звернень склав 68,15%. Цей показник пояснюється кількома чинниками: по-перше, недостатньою інформацією в зверненнях стосовно суб’єктів господарювання, які, на думку заявників, порушують те чи інше законодавство, про що у відповіді автору звернення надано роз’яснення та обґрунтування неможливості проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю); по-друге, пересиланням звернень за належністю органам, до компетенції яких відноситься вирішення порушених у зверненнях питань; не розглядом відповідно до вимог чинного законодавства повторних звернень від одного і того ж громадянина до одного і того ж державного органу з одного і того ж питання, якщо перше вирішено позитивно.

Необхідно відзначити зменшення терміну розгляду звернень громадян з питань захисту прав споживачів, що пов’язано з наданням Держпродспоживслужбою погоджень на проведення позапланових перевірок. Завдяки зазначеним вище змінам у законодавстві значній частині авторів звернень протягом 2020 року в місячний термін були надані відповіді про результати позапланового заходу державного нагляду (контролю).


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux