На адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області надійшло звернення від споживача Н, у якому він повідомив про відмову підприємця у реалізації його законних прав щодо повернення коштів чи заміни неякісного товару (сумка).
За сприяння Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами, зокрема після надання консультації центром «Громадська приймальня» щодо прав споживача при придбані товару неналежної якості, підприємцем були повернуті кошти споживачу за неякісний товар в сумі 780 грн.
Нагадуємо: покупець має право повернути товар неналежної якості (чи обміняти його на інший) протягом 14 днів, якщо дотримані наступні умови:
За умови, що дані умови дотримані, продавець не має право відмовити у поверненні.
Якщо ваші права як споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів, звертайтеся до територіального органу Держпродспоживслужби у вашому регіоні.
