Протягом 2020 року Консультативний центр «Громадська приймальня», що діє при Управлінні захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області, відвідало понад 340 споживачів. Частина з них побувала на особистому прийомі начальника головного Управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області Юрія Павлішена.
Основні питання, з якими споживачі звертались до фахівців, стосувались купівлі неякісного товару в інтернет-магазинах, продажу неякісної складної побутової техніки, надання неякісних житлово-комунальних послуг, придбання неякісного взуття та одягу, надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом та відмова турагентів повертати сплачені коши за тури, які не відбулися у зв’язку з карантином, надання неякісних послуг з ремонту колісних транспортних засобів та послуг хімічної чистки, незадовільного харчування дітей у школах і підвищення тарифів на комунальні послуги, зростання вартості продуктів харчування та їх неналежна якість.
Як зазначалось раніше, громадяни мали нагоду отримати кваліфіковані консультації начальника Головного управління, а також фахівців Управління захисту споживачів, Управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства, Управління безпечності харчових продуктів та ветеринарії і Сектору контролю за регульованими цінами.
За результатами проведеної роботи споживачам повернуто 85,33 тисячі гривень за неякісні товари та послуги.