Наприкінці лютого відбулась щорічна стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС, ГО суддів щодо попередження появи сексистської реклами», організована Центральним Секретаріатом ІГКР, ГО «Всеукраїнська Асоціація Жінок-Суддів» та Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.
Участь у семінарі, організованому для представників територіальних органів Держпродспоживслужби, також взяли і фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області.
Учасники заходу мали змогу ознайомитися з результатами діяльності ІГКР та результатами діяльності Держпродспоживслужби в напрямку протидії розповсюдженню дискримінаційної за ознакою статі реклами в окремих регіонах України протягом минулого року, дослідити окремі випадки та загальні алгоритми розгляду судових справ в окресленій сфері.
Під час семінару, зокрема, акцентувалась увага на особливостях розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі, обговорювались запропоновані для внесення зміни до Закону України «Про рекламу» та особливості роботи з Інтернет-рекламою. Також під час навчання відбулась презентація справ Держпродспоживслужби за 2020 рік і обговорено план співпраці Держпродспоживслужби та ІГКР на 2021 рік.
Для представників Держпродспоживслужби проводились практичні заняття, зокрема такі вправи, як брейн-стормінг, тобто покроковий алгоритм доведення справ щодо дискримінаційного за ознакою статі рекламного контенту).
По завершенні семінару всі учасники отримали сертифікати про участь у стратегічній сесії «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС, ГО, суддів щодо попередження появи сексистської реклами».
Слід нагадати: сексистська реклама (дискримінаційна) - це реклама, що за ознакою статі принижує гідність людей, яких зображує, чи споживачів реклами; транслює стереотипні уявлення про інтелектуальні, фізичні, соціальні чи іншого роду переваги однієї статі над іншою; тиражує стереотипні ролі, що обмежують свободу життєвого вибору людини; використовує людину як сексуальний об’єкт з метою привернення уваги споживачів; чи демонструє фізичне насильство представників/ць однієї статі над іншою.
В Україні забороняється розповсюдження реклами, яка є дискримінаційною за ознакою статі!