Кожен споживач повинен знати про законну можливість протягом певного терміну обміняти або повернути куплений ним товар. Причина відмови може бути будь-яка: не підійшов за розміром, не сподобався колір, форма, габарити товару тощо. Більшість українців вже знають, що основні положення процедури повернення товару та вимоги до його якості закріплені в Законі України "Про захист прав споживачів".
Протягом І півріччя поточного року фахівці Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами, керуючись статтями Закону, надавали консультації та роз'яснення споживачам про відповідальність сторін, їхні права та обов'язки на всіх етапах процедури обміну (повернення) товару, терміни та випадках, в яких необхідно звертатися до суду для захисту порушених прав.
Таким чином, в ході розгляду звернень громадян, були надані консультації в телефонному режимі, через "Громадську приймальню" та цілодобову гарячу лінію і повернуто споживачам за неякісні непродовольчі товари та послуги ЖКГ 104 429 гривень.
Так, за зверненням споживача в телефонному режимі стосовно придбання жіночого костюма неналежної якості вартістю 7300 гривень з виявленим недоліком, а саме - порушення цілісності товару, завдяки наданим консультаціям та роз'ясненням, а також активній позиції споживача, суб'єктом господарювання було повернуто кошти у повному обсязі.
Також, в непростий час для країни спеціалістам Управління, апелюючи законодавством до комунальних підприємств Вінницької області, вдалося зробити все для реструктуризації заборгованості споживача за електропостачання та виконання умов договору щодо підключення газопостачання на суму 26000 гривень.
Захист прав споживачів – це гарантований законодавством контроль з боку держави за якістю та безпечністю продукції, робіт та послуг!