Протягом І півріччя 2020 року фахівці Управління захисту споживачів Держпродспоживслужби Кіровоградщини перевірили дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів у 56 суб’єктів господарювання. Під час заходів державного нагляду (контролю) в частини суб’єктів виявлено порушення.
На предмет безпечності перевірено непродовольчу продукцію на 202 095 грн, з яких забраковано - на суму 57 577 грн. За результатами заходів суб’єктам господарювання надано приписи щодо усунення виявлених порушень.
За вказаний період фахівці управління захисту споживачів здійснили 54 позапланових перевірки за зверненнями громадян, найбільше з яких стосувалося якості непродовольчої продукції та надання послуг. Результати перевірок показали порушення у 15 суб’єктів господарювання. За результатами розгляду звернень спеціалісти Управління захисту споживачів допомогли повернути громадянам кошти за неякісні товари або послуги на загальну суму 69 363 грн.
Окрім того, спеціалісти у сфері захисту прав споживачів Держпродспоживслужби в області постійно проводять особистий прийом громадян. Так за півроку під час особистого прийому було вирішено питання щодо задоволення вимог споживачів та повернуто кошти на суму 94 615 грн. Загальна сума повернутих суб’єктам господарювання коштів за результатами розгляду заяв та скарг громадян становить 163 978 грн.