До уваги рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами, а також споживачів реклами Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів нагадує, що з 16 січня 2020 року набувають чинності нижченаведені норми законодавства, які стосуються мови реклами.
Стаття 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»
1. Мовою реклами в Україні є державна мова.
2. У друкованих засобах масової інформації, що видаються однією з офіційних мов Європейського Союзу, допускається розміщення реклами тією мовою, якою видається такий друкований засіб масової інформації.
3. Мовою реклами на телебаченні і радіо є державна мова.
Мовою реклами, що розповсюджується телерадіоорганізаціями закордонного мовлення, телерадіоорганізаціями, які здійснюють мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського Союзу, поряд з державною мовою можуть бути офіційні мови Європейського Союзу.
Особливості використання в рекламі кримськотатарської мови, інших мов корінних народів, національних меншин України встановлюються законом щодо порядку реалізації прав корінних народів, національних меншин України.
Стаття 6 Закону України «Про рекламу»
1. Мовою реклами є державна мова.
2. Об’єкти права інтелектуальної власності у рекламі використовуються мовою, якою їм наданий правовий захист відповідно до законодавства про охорону прав інтелектуальної власності.
3. Особливості використання у рекламі мов корінних народів і національних меншин України визначаються законом, що регулює порядок реалізації прав корінних народів, національних меншин України.
Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність у сфері реклами, на необхідність беззастережного виконання вказаних вимог законодавства, які спрямовано на захист державного статусу української мови; забезпечення функціонування державної мови як інструмента об’єднання українського суспільства, засобу зміцнення державної єдності та територіальної цілісності України, її незалежної державності і національної безпеки.