Держпродспоживслужба та Державний біотехнологічний університет обговорили перспективи відкриття нових іноземних ринків для української аграрної продукції

опубліковано 27 жовтня 2025 року о 16:00

Заступник Голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Сергій Захарін взяв участь у ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Маркетинг XXI століття: виклики змін та можливості розвитку» (NEXTMARK21), що проведений на майданчиках Державного біотехнологічного університету (м. Харків).

Учасники заходу: провідні маркетологи, представники компаній аграрного сектору, наукові і науково-практичні працівники, керівники органів державної влади та управління, експерти профільних громадських організацій, здобувачі освіти. До конференції також доєдналися науковці та фахівці із Польщі, Великої Британії, США, Грузії, Австрії.

Сергій Захарін від імені керівництва Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів передав вітання організаторам та учасникам конференції та заявив, що за дорученням Голови Держпродспоживслужби Сергія Ткачука вживаються заходи, спрямовані на залучення провідних науковців та експертів до опрацювання широкого кола питань підтримки стійкого розвитку агропродовольчої системи, у тому числі в контексті «відкриття» нових іноземних ринків для української аграрної продукції. Щороку фахівці Держпродспоживслужби спільно з колегами з інших відомств забезпечують «відкриття» щонайменше 15 нових ринків, і ця робота приносить для держави значущий економічний ефект (зокрема, шляхом збільшення експортних надходжень). Ключовим чинником успіху є проведення кропіткої підготовчої роботи,  у тому числі проведення глибокого маркетингового аналізу ринкової ситуації, а також оцінювання маркетингових та інших ризиків.

Проректор з наукової роботи Державного біотехнологічного університету Валерій Михайлов наголосив на важливості інтеграції освіти, науки, бізнесу та влади у пошуку ефективних маркетингових інструментів розвитку економіки. В цьому контексті доцільно додати, що одним із чинників високої якості освіти є організація співпраці із сумлінними роботодавцями, у тому числі і Держпродспоживслужбою.

Завідувачка кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету Наталія Савицька акцентувала увагу на актуальносты застосування поведінкових моделей під час опрацювання стратегічних маркетингових рішень.  Окрім того, під час формування та реалізації маркетингових стратегій необхідно своєчасно враховувати зміни ринкової кон’юнктури, які під впливом економічної турбулентності відбуваються значно частіше і помітніше.

Сергій Захарін також звернув увагу на необхідності формування сучасних та корисних компетентностей майбутніх маркетологів, включаючи знання англійської мови, цифрові навички, опанування культури результат-орієнтованого стратегічного мислення.

Представники Держпродспоживслужби та Державного біотехнологічного університету домовилися спільно опрацьовувати ініціативи, спрямовані на зміцнення агропродовольчої системи держави, у тому числі опрацьовувати актуальні питання відкриття нових іноземних ринків для української аграрної продукції

"Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів разом з колегами з інших органів влади здійснює величезну роботу, спрямовану на підтримку стійких траєкторій розвитку агропродовольчої системи, у тому числі в контексті відкриття нових іноземних ринків для української аграрної продукції. У фокусі уваги – впровадження сучасних маркетингових інструментів оцінювання перспектив роботи на певних іноземних ринках. Дуже приємно, що це розуміють і відповідальні науковці, які працюють над відповідними дослідженнями. З науковцями Державного біотехнологічного університету ми обговорили зазначену проблематику, а також окреслили контури нашого подальшого співробітництва на перспективу», - зазначив Сергій Захарін.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux