Держпродспоживслужба Запорізької області: робота із зверненнями громадян в 2022 році
опубліковано 13 січня 2023 року о 15:04

Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізькій області впродовж 2022 року розглянуто 604 письмових звернення громадян. Із загальної кількості –408 звернень надійшло засобами електронного зв’язку, у тому числі через державну установу «Урядовий контактний центр».

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів. Зокрема, споживачі скаржилися на відмову у видачі розрахункових документів; відсутність цінників на товар; невідповідність ціни на цінниках та на касі; відмову у розрахунках через термінал, неналежну якість житлово-комунальних послуг; придбання неякісного товару через інтернет; відмову у гарантійному ремонті техніки тощо. Таких звернень надійшло 374, що становить 62% від загальної кількості.

У звітному періоді, з початку впровадження воєнного стану, значно збільшилось скарг від громадян щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін на товари, що мають істотну соціальну значущість. З вказаного питання розглянуто 95 звернень (16% від загальної кількості).

Окрім того, розглянуто 59 звернень (9,7% від загальної кількості) з питань недотримання вимог санітарного законодавства, 47 звернень (7,8 %) щодо можливих порушень у сфері безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини та 29 звернень (4,8%) - з інших питань.

Слід зазначити, що у 2022 році, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 р. № 303, на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. №64 «Про введення воєнного стану в Україні» було припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду, крім здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) в окремих сферах.

Однак, з метою профілактики та усунення порушень, спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби проводили роз’яснювальну роботу на об’єктах нагляду та розповсюджували пам’ятки для суб’єктів господарювання щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів; у сферах: безпечності харчових продуктів; санітарного законодавства; формування, встановлення та застосування державних регульованих цін на товари, що мають істотну соціальну значущість декларування тощо. За результатами роз’яснювальної роботи суб’єкти господарювання самостійно вживали заходи щодо усунення порушень.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux