🗣Минулого тижня в рубриці «#знай_свої_права» отримали одне із запитань щодо гарантійного ремонту техніки. Детально розкажемо як діяти споживачеві, якщо техніка неналежно працює.👇
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1️⃣ Споживач має право звернутися за своїм вибором до продавця з письмовою заявою, до якої додається копія чека та технічного паспорта або документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
2️⃣ Недоліки товару мають бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. Зазначаємо, що при виконанні гарантійного ремонту, гарантійний термін збільшується на час перебування товару в ремонті.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника/продавця/виконавця товару, або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
📚Питання захисту прав споживачів під час гарантійного ремонту регулюються статями 7 та 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
🗣2 питання: відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану припинено.
☝️Але якщо за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави, а також для виконання міжнародних зобов’язань України протягом періоду воєнного стану дозволити здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) на підставі рішень центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у відповідних сферах.