Продовжуємо рубрику "знай свої права".
📦Отримали замовлену в інтернет-магазині посилку через поштомат, а товар пошкоджений або не укомплектований. Як діяти в такій ситуації? – розповідаємо далі в нашій рубриці.
✅Поштомат - дуже зручний спосіб для здійснення автоматичних операцій прийому і видачі посилок: жодних документів, черг та графіку, тільки наявність мобільного телефону із встановленим застосунком.
☝️Але є і зворотня сторона – унеможливлюється здійснення перевірки вмісту посилки (огляду товару) до моменту її остаточного отримання адресатом (переходу права власності на товар до покупця) та зумовлює необхідність доведення покупцем факту існування недоліків товару до моменту його отримання, якщо продавець не визнає факт поставки некомплектного чи пошкодженого товару.
1️⃣В такому випадку, маєте право вимагати від продавця за своїм вибором:
2️⃣У разі відмови продавця виконати попередні умови пробуємо вирішити спірні питання в досудовому (претензійному) порядку - зверніться письмово за юридичною адресою місцезнаходження продавця товару або його електронною адресою, з відповідною заявою про порушення його прав.
3️⃣В разі незадоволення законних вимог споживача продавцем товару – йдемо до суду за захистом своїх прав споживача.
⚖️Відповідно до статті 22 Закону №1023 захист прав споживачів, передбачених законодавством, здійснюється судом. При задоволенні вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної (немайнової) шкоди. Споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов’язані з порушенням їх прав.