Держпродспоживслужба інформує, що в Україні реклама алкогольних напоїв, торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої, забороняється:
- у будь-яких аудіовізуальних медіа незалежно від технології їх розповсюдження з 6 години до 23 години;
- на перших і останніх сторінках друкованих медіа, у всіх друкованих медіа для дітей та юнацтва, на сторінках для дітей та юнацтва усіх друкованих медіа;
- у всіх виданнях для дітей та юнацтва, на сторінках для дітей та юнацтва усіх друкованих видань;
- в усіх друкованих медіа (крім спеціалізованих видань);
- засобами внутрішньої реклами;
- за допомогою заходів рекламного характеру (крім спеціальних виставкових заходів щодо алкогольних напоїв);
- на зовнішніх та внутрішніх поверхнях транспортних засобів загального користування та метрополітену;
- засобами зовнішньої реклами.
Отже, реклама алкогольних напоїв заборонена майже на всюди. Проте є виняток - дозволяється спонсорство програм лінійних аудіальних чи аудіовізуальних медіа, театрально-концертних, спортивних заходів, спортивних змагань та інших заходів з використанням торговельних марок, під якими випускаються алкогольні напої.
Хто здійснює контроль за дотриманням зазначених обмежень щодо реклами алкогольних напоїв? Відповідаємо:
- в медіа всіх форм власності - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення;
- всіма іншими рекламними засобами, ніж медіа - Держпродспоживслужба.