Спеціалісти управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області в межах наданих повноважень на постійній основі вживають заходи щодо захисту інтересів та прав споживачів
Так, до Головного управління звернувся мешканець області з проханням захистити його права споживача. Нещодавно він замовив в оптиці послугу з виготовлення лінз до окулярів, оскільки виготовлені лінзи не відповідали рецепту, споживач відмовився забирати замовлення і йому не повернули внесену напередодні передплату за послугу в сумі 1050 грн.
Також нещодавно до Головного управління надійшло звернення мешканця столиці щодо придбання на онлайн-платформі об′яв у продавця з м.Житомира навушників Apple EarPods вартістю 495 грн., які виявилися не оригінальними попри всі запевнення продавця.
Оскільки продавець відмовлявся на вимогу споживача повернути кошти за придбані навушники, останній звернувся зі скаргою на порушення прав споживача до Держпродспоживслужби .
У ході опрацювання обох звернень, спеціалісти управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами надали певні роз′яснення вимог законодавства у сфері захисту споживачів як скаржникам так і суб’єктам господарської діяльності, у результаті чого ними було у добровільному порядку відшкодовано кошти споживачам у сумі:
За результатами розгляду звернень та цілковитого задоволення вимог споживачів, на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшли відповідні листи-подяки від заявників.