Управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області протягом 2023 року розглянуто 262 звернення громадян.
Варто зауважити, що значна кількість звернень була пов'язана із шахрайськими діями з боку суб'єктів господарювання, а саме - привласненням коштів споживачів та ненаданням відповідних послуг при придбанні товарів через Інтернет.
Разом з цим, спеціалісти Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами щоденно в робочі години через "Громадську приймальню" проводили прийом громадян. Таким чином, за звітний період було надано 1114 консультацій споживачам та 1675 консультацій через цілодобову гарячу консультаційну лінію.
В ході розгляду звернень та завдяки наданим консультаціям, споживачам було повернуто за неякісні товари, послуги та зроблені перерахунки за ненадані послуги на загальну суму 163644 гривень.