З 31 січня - 02 лютого 2022 року на Прикарпатті Громадською організацією «Українська асоціація маркетингу» за підтримки Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні спільно з Індустріальним Гендерним комітетом з Реклами, був організований і проведений семінар для представників Держпродспоживслужби на тему «Стратегічна сесія: консолідація зусиль ІГКГ, ДПСС, ГО суддів щодо попередження появи сексистської реклами».
Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області на семінарі представляла начальник відділу контролю у сферах захисту споживачів, реклами, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю Управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами Олена Панова.
У ході семінару запрошені мали можливість ознайомитися з результатами «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної реклами за ознакою статі», яке було організоване у 2021 році Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні в партнерстві з Українською Асоціацією Маркетингу.
Дослідження показало, що:
Повний текст дослідження розміщено за посиланням.
Під час тренінгу відбувся обмін досвідом в цій сфері між територіальними органами Держпродспоживслужби, фахівці Служби обговорили зміни до закону України «Про рекламу», а саме, набрання з 08 січня 2022 року чинності Закону України від 10.09.2021 № 1750-ІХ, яким дано визначення понять «дискримінаційна реклама та «дискримінаційна реклама за ознакою статі».