Діючі штрафи за дискримінаційну рекламу є незначними, через що деякі підприємці воліють виплачувати стягнення, а не відмовлятися від використання дискримінаційних посилів і слоганів. Про це заявила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька в інтерв'ю виданню Фокус в інтерв'ю виданню Фокус .
Вона наголосила: якщо штрафи зростуть, це може стати стримуючим фактором для підприємців. Підвищення розміру штрафів, зокрема, передбачено законопроєктом 3427 (зміни до Закону України «Про рекламу»), який зараз знаходиться на розгляді у Верховній Раді.
«Окрім посилення відповідальності рекламодавців за замовлення і розповсюдження дискримінаційної реклами, законопроєктом вводиться визначення терміну «дискримінаційна реклама» та «дискримінаційна реклама за ознакою статі», - розповіла Владислава Магалецька. - Також документом передбачена заборона використання у рекламі не тільки дискримінаційних тверджень, а й дискримінаційних зображень, зокрема, за ознакою статі».
У 2020 році Держпродспоживслужба через дискримінаційну рекламу порушила 85 справ, за якими прийнято 18 рішень про зупинення реклами та 60 рішень про накладення штрафів на загальну суму 282,8 тис грн.
Раніше Владислава Магалецька заявила, що головною реформою Держпродспоживслужби є її трансформація на сучасний, прозорий та зручний сервіс, що стоятиме на захисті як держави, так і бізнесу та кожного споживача. До сфери відповідальності Держпродспоживслужби належить, зокрема, захист прав споживачів реклами.