Реклама – рушій торгівлі, проте не всі її інструменти дозволені в Україні, оскільки у рекламі забороняється наводити твердження та/або зображення які є дискримінаційними, у тому числі за ознакою статі.
Шляхи подолання сексизму в рекламі та дотримання норм законодавства про рекламу – основна тема семінару «Стратегічна сесія: консолідація зусиль Індустріального гендерного комітету з реклами та Держпродспоживслужби щодо попередження появи сексистської реклами», який відбувся на початку жовтня в Івано-Франківській області за підтримки Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта України. Організаторами семінару виступили – Держпродспоживслужба, ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та Індустріальний гендерний комітет з реклами.
До участі у заході долучились фахівці Держпродспоживслужби та її територіальних органів, які окрім активної участі в обговоренні тематики семінару представили підсумки роботи в сфері роботи у сфері контролю за розповсюдженням сексистської реклами за 2023 рік - І півріччя 2024 року.
Зокрема, за період заведено 147 справ стосовно розповсюдження дискримінаційної реклами за ознакою статі. По цим справам прийнято 38 рішень про зупинення реклами та прийнято 119 рішень про накладення штрафів на загальну суму 306,9 тис. грн, з яких на сьогодні вже сплачено до бюджету більше 140 тис. грн.
Найбільше порушень фіксувалось у Волинській, Закарпатській, Івано-Франківській та Харківській областях, а також в місті Києві.