Завідувач Сектору котролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю Дмитро Рабченюк взяв участь у заході "Стратегічна сесія: "Консолідація зусиль ДПСС, ІГКР, ГО суддів щодо попередження появи сексистської реклами", за підтримки Представництва Фонду ім.Фрідріха Еберта в Україні.
У ході семінару розглянули ряд важливих питань, серед яких:
• особливості розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі. .
• обговорення запропонованих внесення змін до Закону України «Про рекламу»;
• обговорення «Особливості роботи з Інтернет рекламою»;
• презентація справ Держпродспоживслужби за 2020 рік;
• обговорення плану співпраці на 2021 рік Держпродспоживслужби та ІГКР;
• презентація відеоролика «Шкідливі поради рекламістам»;
Також, в робочих групах між фахівцями Держпродспоживслужби інших областей, які здійснюють контроль у сфері реклами проводились практичні вправи (брейн-стормінг: покроковий алгоритм доведення справ щодо дискримінаційного за ознакою статі рекламного контенту).
Крім цього, під час семінару суддя Верховного суду Надія Стефанів поділилася досвідом розгляду справ цієї категорії.
Нагадаємо, що сексистська реклама (дискримінаційна) - це реклама, що за ознакою статі принижує гідність людей, яких зображує, чи споживачів реклами; транслює стереотипні уявлення про інтелектуальні, фізичні, соціальні чи іншого роду переваги однієї статі над іншою; тиражує стереотипні ролі, що обмежують свободу життєвого вибору людини; використовує людину як сексуальний об’єкт з метою привернення уваги споживачів; чи демонструє фізичне насильство представників/ць однієї статі над іншою.
В Україні забороняється розповсюдження реклами, яка є дискримінаційною за ознакою статі.