Відділ ринкового та метрологічного нагляду управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області здійснює діяльність, що направлена на забезпечення відповідності продукції встановленим вимогам та відсутності загроз суспільним інтересам на території міста Житомира та Житомирської області.
Так, протягом I-півріччя 2024 року спеціалістом відділу проведено 8 перевірок у сфері державного ринкового нагляду у суб’єктів господарювання на предмет: побутові лампи неспрямованого випромінення, низьковольтне електричне обладнання; обладнання з електромагнітної сумісності та встановлені порушення вимог чинного законодавства. За результатами 8 перевірок встановлено (100 %) невідповідність продукції вимогам Технічних регламентів. Всього виявлено 121 одиницю продукції, яка не відповідала вимогам зазначеного Технічних регламентів.
Відносно такої продукції здійснені заходи про обмеження надання на ринку шляхом видачі суб’єктам господарювання:
За результатами аналізу повідомлень та підтверджуючих документів наданих суб’єктами господарювання про виконання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, встановлено факти повного та результативного виконання відповідних рішень, внаслідок чого органом ринкового нагляду скасовано 18 рішень, в тому числі 2 рішення, які видані до введення воєнного стану.
Відібрано зразків продукції для проведення лабораторних досліджень в кількості - 11 одиниць на загальну суму 15, 019 тис. грн. Критеріями відбору товарів були їх можливий шкідливий вплив на здоров’я та життя людини та не відповідність вимогам Технічних регламентів. Загальна вартість проведених експертиз становить – 88, 879 тис.грн. За висновками результатів випробування лабораторій встановлено 3 одиниці зразків продукції, які не відповідають вимогам нормативно - правових актів. Окрім того, по 5-ти найменуванням продукції експертиза триває. Вартість експертиз за результатами яких встановлено неналежність - 38,091 тис.грн. Затрати на транспортування відібраних зразків – 0,820 тис.грн. Суб’єктами господарювання в поточному періоді відшкодовано коштів за зразки, транспортування та проведення експертиз, на загальну суму – 47, 995 тис.грн.
Також надано консультації суб’єктам господарювання та споживачам в телефонному режимі, в кількості:
Робота у зазначеному напрямку триває.