За жовтень 2022 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 231 звернення від громадян, у тому числі 26 (11,3%), що надійшли поштою, 110 (47,6%) – через мережу Інтернет, через веб-сайт – 78 (33,8%), 8 (3,5%) – прийнятих по телефону та 9 (3,9%) – під час особистого прийому.
Із загальної кількості отриманих звернень: 12 (5,2%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 75 (32,5%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 71 – Урядова гаряча лінія), 130 (56,3%) – безпосередньо від заявників та 14 (6,1%) – з інших установ та організацій.
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
У сфері захисту прав споживачів – 180 (77,9%), а саме:
У сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 29 (12,6%), а саме:
У галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 21 звернення (9,1%).
Крім того, в жовтні 2022 року Головним управлінням Держпродспоживслужби міста Київ отримано та опрацьовано у визначені терміни 4 запити на публічну інформацію.
Також впродовж звітного періоду фахівцями відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 419 усних консультацій по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань: