На Вінниччині фахівці Управління захисту споживачів допомогли повернути споживачу понад 22 тис. грн, які він сплатив за мобільний телефон
опубліковано 11 серпня 2020 року о 14:15

До Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області надійшла скарга від мешканки міста Вінниця, яка замовила через Інстаграм-платформу магазину "Apple iElectronics" (який фактично знаходиться за адресою вул. Архітектора Артинова, 6 у м. Вінниця) телефон Iphone 11 pro max 256 гб за який внесла передоплату у розмірі 22814 грн.

Проте, порушивши терміни виконання замовлення, представники магазину повідомили, що товар відсутній на складі і відмовились повертати кошти, натомість запропонувавши альтернативні варіанти. Окрім того, повідомили, що необхідно окремо оплатити гарантію на один рік - 900 грн та послуги з доставки - 228 грн, хоча раніше запевняли, що доставка відбувається за рахунок магазину.

Таким чином, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", продавець здійснив наступні порушення: не надав повну достовірну своєчасну інформацію про товар та його наявність, створив недобросовісну рекламу, завдав моральної та матеріальної шкоди споживачу.

Після надання фахової інформаційно-консультативної допомоги спеціалістами Управління захисту споживачів покупцю були повернуті кошти в повному обсязі, 22814 грн.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux