Одним зі складових елементів євроінтеграції є право дітей та підлітків на здорове харчування. Європейське законодавство, а також організації у сфері охорони здоров’я та захисту прав споживачів застосовують різні інструменти для регулювання маркетингу харчових продуктів для дітей та підлітків.
В Україні створено передумови, які дозволяють впроваджувати досвід ЄС у сфері контролю та моніторингу маркетингу нездорових харчових продуктів для дітей та підлітків із залученням громадських організацій, саморегулівних галузевих об’єднань.
І одним з таким прикладом співпраці громадськості та державних органів є розробка Національної програми наближення законодавства до актів права в сфері маркетинг нездорової їжі для дітей та підлітків, яку розглянули під час Стратегічної сесії фахівці Держпродспоживслужби, Державного біотехнологічного університету та представники ГО «Українська Асоціація Маркетингу», ГО «Харчування та якість життя», ГО «Всеукраїнська рекламна коаліція».
Основна ціль сесії – розробка та напрацювання концепції захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі.
За словами фахівця Держпродспоживслужби Юрія Сахна реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм шкоди, зокрема необхідно це відноситись і до реклами харчових продуктів. І гармонізація напрацьованих європейських практик допоможе застосувати в Україні нормативні та добровільні обмеження маркетингу нездорової їжі серед дітей та підлітків.
За результатами заходу рекомендації будуть надані на перегляд Світовій Федерації Рекламодавців.
Довідково. Захід організований ГО «Українська Асоціація Маркетингу» за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду «Відродження».