Використання української мови під час обслуговування споживачів обговорили на зустрічі Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька та уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь.
«Наша позиція дуже проста і зрозуміла: закон має неухильно виконуватися. Ми домовилися спільно працювати щодо якісного його виконання у сфері захисту прав споживачів: їх обслуговування, маркування продукції тощо», - розповіла Владислава Магалецька.
Зокрема, під час зустрічі обговорили дотримання виконання ЗУ «Про забезпечення функціонування української мови як державної», а саме статті 30 «Державна мова у сфері обслуговування споживачів», основною вимогою якої є використання української мови під час обслуговування споживачів.
Відповідно до закону, всі виробники, а також виконавці та продавці зобов'язуються надавати споживачам інформацію про свої товари, роботи чи послуги державною мовою. Українською має подаватися інформація на цінниках, в інструкціях, технічних характеристиках, маркуванні, квитках, меню тощо.
Нагадаємо, однією з функцій Держпродспоживслужби є контроль за дотриманням законодавства про захист прав споживачів.