Користуючись громадським автомобільним транспортом і сплачуючи вартість даної послуги, пасажири мають всі права, визначені статтею 4 Закону України «Про захист прав споживачів»
Крім того, відповідно до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 року № 176, пасажири мають право:
Варто зазначити, що державний контроль за дотриманням передбачених цими Правилами вимог покладається на Державну службу України з безпеки на транспорті, Національну поліцію та органи Держпродспоживслужби.
У разі виникнення претензій у споживача стосовно якості транспортних послуг та відмови суб’єкта господарювання задовольнити висунуті ним вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів, він має право звернутися із заявою до територіального органу Держпродспоживслужби, Державної служби України з безпеки на транспорті або Національної поліції . Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку у відповідності до ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів».