Нещодавно до Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшло звернення від споживачки, яка замовила в інтернет-магазині шкільний підручник та відразу оплатила його вартість – 333 грн. Наступного дня з власних міркувань вона вирішила відмовитись від замовлення, про що повідомила у телефонному режимі менеджера інтернет-магазину з проханням не відправляти їй замовлений товар та повернути кошти. Менеджер прийняла заявку та запевнила споживачку, що буде оформлена відміна замовлення, проте за декілька годин споживач отримала повідомлення від Нової Пошти про те, що до неї прямує відправлення.
Від отримання товару споживач відмовилась, у ході звернення до представників інтернет-магазину про повернення перерахованих коштів отримала відмову, аргументовану тим, що друковані видання входять до переліку товарів, які не підлягають поверненню. В зв'язку з цим споживачка звернулась до Держпродспоживслужби з проханням у вирішенні спірного питання між нею та суб'єктом господарювання, якій здійснює свою діяльність у сфері електронної комерції.
У ході опрацювання звернення спеціалістом Управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області була надана консультаційна допомога споживачу, - детальні роз'яснення вимог Закону України «Про захист прав споживачів». За результатами консультаційної підтримки досягнуто порозуміння та згоди між споживачкою та суб'єктом господарювання: споживачу повернуто перераховані кошти за товар, який вона фактично не отримала через попередню відмову від замовлення. Зокрема, до Головного управління від задоволеного споживача надійшов лист-подяка на адресу спеціаліста, який посприяв у вирішенні спірного питання та захисті споживацьких прав.