Права споживача у разі придбання ним взуття стали темою для обговорення під час засідання «круглого столу» за участю керівництва та фахівців управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області та суб’єктів господарювання, що займаються реалізацією взуття.
Мета заходу - упередження правопорушень у сфері захисту прав споживачів.
Основну увагу під час зустрічі було зосереджено на дотриманні суб’єктами господарювання Технічного регламенту маркування матеріалів, що використовуються для виготовлення основних складових взуття, яке надходить для продажу споживачу, а також на вимогах Закону України «Про захист прав споживачів.
Зокрема, було наголошено, що введення в обіг взуття здійснюється за умови його маркування згідно з вимогами законодавства.
Окремо акцентувалася увага на правах споживача у разі придбання ним взуття.
Учасники «круглого столу» обговорили алгоритм дій споживача у разі обміну взуття належної якості та у разі виявлення недоліків.
У разі виявлення недоліків на взутті протягом встановленого гарантійного строку, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
Також спеціалісти звернули увагу на гарантійний строк взуття. Так, для взуття, яке було куплене не в сезон, початок перебігу гарантійного строку є не момент покупки, а початок відповідного сезону, який визначений постановою Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», а саме:
- зимовий сезон – з 15 листопада по 15 березня;
- весняно-осінній – з 15 березня по 15 травня;
- літній – з 15 травня по 15 вересня.
Під час конструктивного діалогу фахівці Держпродспоживслужби відповіли на запитання, які надійшли від представників торгівельних об’єктів щодо вимог законодавства стосовно захисту прав споживачів та алгоритму дій під час розгляду звернень споживачів.
Учасники заходу обмінялися думками та окреслили шляхи подальшої співпраці з метою захисту прав споживачів.