На адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області звернуся споживач (особа з інвалідністю) в якому він повідомив, що ним було придбано мобільний телефон вартістю 16999 (шістнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять) гривень. В термін до 14 календарних дні з моменту купівлі товару споживач виявив зовнішні недоліки на корпусі телефону, що створюють йому незручності в користуванні придбаним ним виробом, оскільки він має особливі потреби і він не може в повній мірі і доступній для нього формі отримувати інформацію з телефону. При зверненні до продавця з проханням провести обмін телефону з недоліками на телефон належної якості або повернути сплачені ним кошти, споживач отримав відмову.
За сприяння спеціалістів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області, продавцем проведено повернення коштів споживачу у розмірі 16999 (шістнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять) гривень, про що споживач повідомив Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області.
Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший) протягом 14 днів, якщо дотримані наступні умови:
в наявності є розрахунковий документ та гарантійний талон;
товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
Якщо дані умови дотримані, продавець не має право відмовити у поверненні.
Нагадуємо, якщо ваші права як споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів – звертайтесь