Фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області протягом січня-листопада 2020 року допомогли громадянам повернути понад 270,0 тис. грн.
Така сума була повернута споживачам за результатами розгляду звернень громадян за придбані неякісні товари та послуги.
Зокрема, понад 112,5 тис. грн. було повернуто коштів за побутову техніку, одяг, електротовари, взуття та інші товари неналежної якості.
У свою чергу, за неякісні або не надані житлово-комунальні, поштові та туристичні послуги споживачам повернуто більш ніж 158,2 тис. грн.
Так, лише за останні місяці надійшла низка звернень до Головного управління Держпродспоживслужби з питання законності нарахування за послуги з водопостачання та водовідведення в одному із міст регіону.
У ході розгляду Держпродспоживслужбою звернень громадян, компанією-надавачем послуг були повернуті споживачам зайво нараховані кошти шляхом здійснення перерахунків по особових рахунках споживачів на суму понад 74,0 тис.грн.