У четвер, 3 грудня, начальник Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області Юрій Павлішен надав особисті консультації чернігівцям у «Громадській приймальні» консультативного центру, що протягом 2020 року діє при Управлінні прав споживачів.
Під час спілкування з громадянами, зокрема, йшлося про порушення у сфері надання послуг (терміни повернення чи обміну товарів, здійснення онлайн-покупок). Також Юрій Павлішен ознайомив відвідувачів із порядком та вимогами при поданні звернення, в тому числі скарги, до Головного управління Держпродспоживслужби в області.
За словами керівника установи, такий формат роботи зі споживачами вже довів свою ефективність, адже з його допомогою вдається підвищити правову обізнаність громадян щодо їхніх прав і обов’язків та пришвидшити вирішення проблем, що виникають.
У цілому за час роботи «Громадської приймальні» за допомогою фахівців звернулись близько 260 споживачів. Під час карантинних обмежень більшість консультацій надавались телефоном або за допомогою електронного зв’язку.