Від початку року за сприяння Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області повернули споживачам за неякісні товари і послуги понад 300 тисяч гривень
опубліковано 04 жовтня 2021 року о 12:54

За 9 місяців цього року спеціалісти Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області провели 69 перевірок щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів, з них 9 - згідно затвердженого плану та 60– позапланових заходів.

Під час проведення перевірок встановлені наступні порушення:

  • відсутність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію та продавця;
  • реалізація товару строк придатності якого минув;
  • порушення умов договору між споживачем і виконавцем про виконання роботи, надання послуги, виготовлення або реалізація продукції, що не відповідає вимогам нормативно-правових актів;
  • реалізація небезпечного товару без належного попереджувального маркування, а також без інформації про правила і умови безпечного його використання;
  • створення перешкод службовим особам у проведенні перевірки якості продукції, а також правил торговельного та інших видів обслуговування, невиконання або несвоєчасне виконання припису про усунення порушень прав споживачів.

За результатами даних перевірок за порушення законодавства про захист прав споживачів до адміністративної відповідальності притягнули 41 особу та наклали адміністративних санкцій на суму 7310 грн, в добровільному порядку сплачено – 6970 грн. До відповідальності згідно ст.23 Закону України «Про захист прав споживачів» притягнуто 28 суб’єктів господарювання та накладено адміністративно-господарських санкцій на суму – 741 851 грн, в добровільному порядку сплачено – 39 960 грн.

За 9 місяців 2021 року перевірено якість товарів на суму 385 836 грн, забраковано товарів на суму 385 836 грн.

За звітний період за результатами перевірок видано 26 приписів щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері захисту споживачів.

За звітний період, до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області, надійшло 498 звернень громадян з приводу порушення їх прав як споживачів. При цьому на особистому прийомі отримано 376 скарг, в письмовому вигляді поступило 85 звернень, з урядової "гарячої лінії" отримано 37 скарг.

Протягом 9 місяців спеціалісти Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області розглянули 491 звернення, з них на 238 – надано роз’яснення, 253 звернення задоволено та повернуто коштів споживачам в сумі 303 866 грн.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux