Протягом 2022 року до Консультаційного центру «Громадська приймальня» Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області звернулось 454 жителі регіону, яким фахівці Управління захисту споживачів надали кваліфіковані роз’яснення щодо механізмів захисту та поновлення порушених суб’єктами господарювання прав, передбачених законодавством про захист прав споживачів.
За інформацією спеціалістів, більшість звернень споживачів стосувались придбання неякісної складної побутової техніки, взуття та одягу, комп’ютерного обладнання, отримання неякісних туристичних послуг, порушення прав перевезення пільгових категорій громадян, надання неякісних житлово-комунальних послуг та купівлю неякісного товару через мережу Інтернет.
За результатами вжитих заходів споживачам повернуто кошти за неякісний товар (роботу, послугу) на загальну суму 194,624 грн.