До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернулась мешканка міста Житомира з проханням допомогти у вирішенні спірного питання щодо захисту її споживацьких прав.
Нещодавно в одному з магазинів міста Житомира нею було придбано стілець, який через три дні використання зламався. При зверненні споживачки до адміністрації магазину щодо обміну чи повернення коштів за неякісний на її власне переконання товар, їй було відмовлено,- у зв’язку з чим вона у телефонному режимі звернулася за консультацією до ГУ ДПСС в Житомирській області.
Спеціаліст управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надав жінці необхідні роз’яснення вимог чинного законодавства та проконсультував щодо її подальших дій відносно суб’єкта господарювання. Так, в результаті суб’єктом господарювання відшкодовано кошти споживачу за придбаний товар, про що свідчить лист-подяка, адресований головному спеціалісту відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг Олександру Гусєву.
Загалом за сприяння спеціалістів управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами у І-му кварталі 2024 році споживачам повернуто 59,5 тис.грн. за придбаний товар.
Робота спеціалістів вищезазначеного управління, спрямована на підвищення обізнаності населення щодо вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів та на безпосередній захист споживацьких інтересів мешканців регіону триває, оскільки це один з важливих пріоритетів Держпродспоживслужби.