Ключова ціль Держпродспоживслужби на сьогоднішньому етапі – трансформуватися в ефективну, відкриту сервісну систему, яка буде щитом для бізнесу та громадян. Одним із найефективніших інструментів для цього є цифрова трансформація. Про це радник Голови Держпродспоживслужби Соломія Старосольська сказала під час круглого столу з нагоди 10-річчя утворення Держпродспоживслужби.
«Зміни — це завжди складно. Зміни завжди наштовхуються на супротив. Але без змін ми не зможемо досягти успіхів в ері цифрової трансформації. Водночас, зміни можливі лише тоді, коли є стовідсоткова підтримка керівництва. І цю підтримку реформа має в обличчі керівника Держпродспоживслужби Сергія Ткачука. Тож, все, що можна цифровізувати, – будемо цифровізовувати», – сказала Соломія Старосольська.
Вона зазначила, що аудит Держпродспоживслужби, який було проведено разом із Мінцифри продемонстрував багато застарілих механізмів та підходів, з допомогою яких досі працює Служба.
«Це перший такого рівня аудит в державних органах. Він був максимально комплексним: включав перевірку законодавчого регулювання систем і реєстрів, бізнес-процесів надання послуг та технічної основи функціонування систем і реєстрів. Будь який керівник з цифрової трансформації, якому ми показуємо цей аудит каже: щасти вам, бо завдань дуже багато», – сказала Соломія Старосольська.
За її словами, ключова ціль – створити єдиний цифровий портал послуг Держпродспоживслужби, а також систему, яка об’єднає 17 реєстрів Служби.
Завдяки цьому Держпродспоживслужба зможе автоматично реєструвати потужності та нарешті побачити карту привабливості регіонів. Маючи таку карту можна буде правильно реалізувати інвестиційні програми в різні сфери в різних регіонах. «Це надзвичайно важливо для економічного розвитку України», - зазначила радник Голови Держпродспоживслужби.
Серед планів відомства також впровадження єдиного механізму використання бодікамер та планшетів інспекторами в регіонах, спрощення взаємодії реєстрів Служби з інформаційно-комунікаційними системами інших органів і, перш за все, з Єдиним вікном митної торгівлі.
Окрім цього, за словами Соломії Старосольської, на другому етапі реформи розпочнеться робота над створенням сервісних центрів Держпродспоживслужби, які б належним чином працювали з клієнтами в регіонах та взаємодіяли з Дія-центрами.
Держпродспоживслужба рухається шляхом цифровізації за підтримки Мінцифри, а також міжнародних партнерів - проєкту «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID і UK Devта імплементується за участі Фонду Східна Європа.