Щодо розгляду звернень громадян у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Запорізькій області у 1 кварталі 2024 року
опубліковано 25 квітня 2024 року о 10:22

У 1 кварталі 2024 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 123 звернення від громадян.

Із загальної кількості звернень 39 (32%) надійшло поштою, 24 (19%)- засобами електронного зв’язку на «гарячу лінію», 60 (49%) – електронних звернень за допомогою мережі Інтернет.

Більшість звернень (77 або 63% від загальної кількості), що надійшли до Головного управління, стосувалася питань захисту прав споживачів під час придбання неякісних непродовольчих товарів (одягу, взуття, побутової техніки тощо), в тому числі через інтернет-магазини; отримання житлово-комунальних послуг; обслуговування в закладах торгівлі та інше.

У звітному періоді розглянуто 19 (15%) звернень з питань недотримання вимог санітарного законодавства, екології та забруднення навколишнього середовища.

Крім того, розглянуто 12 (10%) звернень щодо можливих порушень у сфері ветеринарної медицини (щодо послуг ветклінік, утримання тварин та інше).

Також споживачі скаржились на можливі порушення суб’єктами господарювання вимог законодавства стосовно якості харчових продуктів та у сфері державного регулювання цін на продукти харчування, порушень законодавства про рекламу, антитютюнового законодавства та інше. У звітному періоді надійшло 13 (11%) скарг з вказаних питань.

Впродовж звітного періоду через Консультаційний центр управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами фахівцями надано 230 консультацій.

За результатами здійснених заходів Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізькій області в ході розгляду звернень, суб’єкти господарювання за неякісні товари або послуги споживачам повернули 21,9 тис. грн.

З метою захисту прав споживачів спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області проводять роз’яснювальну роботу на об’єктах нагляду та розповсюджують пам’ятки серед суб’єктів господарювання щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів; безпечності харчових продуктів; фітосанітарної безпеки; санітарного законодавства; формування, встановлення та застосування державних регульованих цін на товари, що мають істотну соціальну значущість; реклами, антитютюнового законодавства, ринкового та метрологічного нагляду тощо.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux