У лютому 2023 року управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області одержано 38 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів та ціноутворення, із них:
Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:
До управління захисту прав споживачів впродовж зазначеного періоду громадяни неодноразово звертались із усними зверненнями. Завдяки роз’ясненням та рекомендаціям, наданим працівниками управління, задовольнялися вимоги споживачів щодо повернення коштів за придбану продукцію, проводився обмін продукції на продукцію належної якості. Найбільш нагальними питаннями, викладеними в зверненнях є низька якість надання телекомунікаційних послуг; скарги у сфері житлово-комунальних послуг, питання тарифів та нарахування за послуги; неналежне надання побутових послуг таких як послуги по ремонту взуття та послуги хімчистки; порушення прав споживачів при обслуговуванні, а саме відмова в здійсненні безготівкових розрахунків; порушення прав споживачів при придбанні товарів за допомогою засобів дистанційного зв’язку.
Звернення належно розглядаються спеціалістами управління. За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 10 звернень; дано роз’яснення -1 звернення; переслано за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» - 1 звернення. За сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі 9309,00 грн за неякісно придбану продукцію та проведено обмін холодильника з дефектами на продукцію належної якості. Інші звернення громадян знаходяться в стадії розгляду.