Головним управлінням Держпродспоживслужби у Полтавській області за 2023 рік було отримано більше 1000 звернення від громадян щодо можливого порушення прав споживачів. У ході роботи зі зверненнями вимоги споживачів задоволено у 748 випадках та надано 273 кваліфікованих роз’яснення.
За умови обмеження заходів державного нагляду (контролю) в умовах воєнного стану, основним напрямом роботи у сфері захисту прав споживачів є розвиток превентивних заходів захисту прав споживачів, проведення консультативної та роз‘яснювальної роботи.
Громадянам роз‘яснюються права споживача стосовно предмету звернення, порядок та механізми захисту порушених прав, що дає змогу громадянам звертатися до суб’єктів господарювання із обґрунтованими письмовими зверненнями.
У звітному періоді в результаті проведеної роботи повернуто кошти споживачам в сумі 261 тис. грн.
Для належного рівня захисту прав споживачів на території області, створення дієвої системи консультування споживачів, надання роз’яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів, спеціалістами відділу контролю у сфері торгівлі робіт та послуг:
Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області нагадує споживачам, а також суб’єктам господарювання про обов’язковість дотримання законодавства у сфері захисту прав споживачів, особливо в умовах воєнного стану.