З метою створення оптимальних умов здійснення заходів офіційного контролю та реєстрації результатів його проведення Північним міжрегіональним головним управлінням Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на державному кордоні та співробітниками служби технічного адміністрування автоматизованої системи контролю вантажів та електронного документообігу „Ветконтроль” (далі – Система), із залученням операторів ринку або їх представників, регулярно ведуться обговорення та консультації щодо вдосконалення та оновлення функціоналу Системи, а саме модулю „Персональний кабінет суб’єкта” та „Персональний кабінет інспектора”.
Після проведеної наради були враховані пропозиції та зауваження від користувачів щодо вдосконалення роботи Системи та здійснено наступні оновлення:
Продовжуємо вести спільну роботу з усіма причетними до адміністрування та користування автоматизованої системи контролю вантажів та електронного документообігу „Ветконтроль” задля повноцінного використання єдиного інформаційного простору та автоматизації процесів ведення обліку та контролю вантажів.