Підсумки роботи із зверненнями громадян в 2023 році в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві
опубліковано 04 січня 2024 року о 16:33

У період з 01 січня по 31 грудня 2023 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 3957 звернень від громадян, у тому числі:

  • 380 (9,6%), що надійшли поштою, 
  • 1749 (44,2%) – через мережу Інтернет, 
  • 1423 (36,0%) - через онлайн-форму на офіційному веб-сайті, 
  • 262 (6,6%) – прийнятих по телефону,
  • 143 (3,6%) – під час особистого прийому.

Із загальної кількості отриманих звернень: 

  • 211 (5,3%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 
  • 23 (0,6%) – з правоохоронних органів, 
  • 999 (25,2 %) – від Держпродспоживслужби України (у т.ч. 780 – через Урядову гарячу лінію),  
  • 2603 (65,8%) – безпосередньо від заявників,
  • 121 (3,1%) – з інших установ та організацій.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 2886 (72,9%), у т.ч.:
  • 1199  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 277 скарг  на якість житлово-комунальних послуг, 147 – на неякісні послуги зв’язку та Інтернет);
  • 831 звернення про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 570 скарг на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;
  • 102 звернення щодо порушення законодавства про тютюнопаління;
  • 99 скарг щодо порушення законодавства про державні регульовані ціни.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 552 (13,9%), у т.ч.:
  • 251 звернення з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 167 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 43 скарги на неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій;
  • 41 звернення щодо можливих випадків харчових отруєнь;
  • 32 скарги стосовно забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 508 звернень (12,8%).

Крім того,  у  2023 році  Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 61 запит на публічну інформацію.

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 6551 усну консультацію по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 5012 (76,5%);
  • санітарне законодавство (погіршення умов проживання через шум та вібрацію, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 669 (10,2%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 473 (7,2%)
  • неправомірні, на думку громадян, підвищення цін на товари та послуги – 73 (1,1%);
  • інші питання – 324 (4,9%).
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux