Про права споживачів у сфері послуг пасажирського транспорту йшлося на онлайн-семінарі, який проходив днями в режимі Zoom-відеоконференції за участі фахівців Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області.
Головний спеціаліст відділу контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства управління захисту споживачів Людмила Зубрицька детально роз’яснила закарпатцям, які долучилися до семінару, порядок здійснення перевезень пасажирів та їх багажу автобусами і таксі. Особливу увагу посадовець звернула на питання, пов’язані з обслуговуванням пасажирів на автостанціях, придбанням квитків та їх поверненням, оскільки саме з ними люди найчастіше звертаються в управління захисту споживачів.
Загалом семінар відбувся у форматі відкритого діалогу, учасники мали можливість отримати відповіді на численні актуальні та проблемні питання у вказаній сфері.
Насамперед, закарпатці цікавилися розміром граничної суми відшкодування коштів за повернутий квиток, обов’язками перевізника та водія пасажирського автотранспорту; також, чи повинна розміщуватись у громадському транспорті інформація для споживача та як діяти у разі порушень прав пасажирів з боку водія.