На семінарі у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Закарпатській області розповіли, що треба знати споживачам про поїздки в громадському транспорті
опубліковано 24 червня 2021 року о 12:32

Про права споживачів у сфері послуг пасажирського транспорту йшлося на онлайн-семінарі, який проходив днями в режимі Zoom-відеоконференції за участі фахівців  Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області.

Головний спеціаліст відділу контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства управління захисту споживачів Людмила Зубрицька детально роз’яснила закарпатцям, які долучилися до семінару, порядок здійснення перевезень пасажирів та їх багажу автобусами і таксі. Особливу увагу посадовець звернула на питання, пов’язані з обслуговуванням пасажирів на автостанціях, придбанням квитків та їх поверненням, оскільки саме з ними люди найчастіше звертаються в управління захисту споживачів.

Загалом семінар відбувся у форматі відкритого діалогу, учасники мали можливість отримати відповіді на численні актуальні та проблемні питання у вказаній сфері.

Насамперед, закарпатці цікавилися розміром граничної суми відшкодування коштів за повернутий квиток, обов’язками  перевізника та водія пасажирського автотранспорту; також, чи повинна розміщуватись у громадському транспорті інформація для споживача та як діяти у разі порушень прав пасажирів з боку водія.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux