На Полтавщині фахівці Держпродспоживслужби оштрафували порушників рекламного законодавства на загальну суму 37,2 тис.грн
опубліковано 30 вересня 2020 року о 10:33

Постійне зростання користувачів Інтернету та наявність зручних у використанні та управлінні інструментів просування у мережі призводить до зростання ринку Інтернет-реклами.

У цьому випадку все більшої популярності набуває використання такого рекламного засобу, як розміщення реклами на веб-сайтах в Інтернеті.

Слід зазначити, що зміст реклами в Інтернеті повинен відповідати вимогам рекламного законодавства.

Так, відповідно до статті 1 Закону України «Про рекламу» (далі Закон), рекламою є інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі і будь-яким способом, яка призначена для формування або підтримки обізнаності споживачів реклами та їх інтерес щодо особи чи товару.

З визначення реклами випливає, що вона може поширюватися у будь-якій формі. Реклама в Інтернеті поширюється в електронній формі, створюваної за допомогою використання електронно-технічних засобів фіксації, обробки і передачі інформації, з подальшою фіксацією на сервері рекламодавця.

У випадку з банерною рекламою на сервері розповсюджувача реклами буде лише посилання, сам банер знаходиться у рекламодавця або розповсюджувача реклами (у разі банера, який не буде перенаправляти користувача).

Розповсюджувач реклами здійснює розміщення та (або) розповсюдження рекламної інформації в Інтернеті шляхом надання і (або) використання майна, в тому числі спеціальних технічних засобів (сервер у вигляді жорсткого диска або сукупності дисків).

Необхідно відзначити, що реклама в Інтернеті, як правило, має дворівневий характер. Перший - рекламодавець розміщує рекламу на популярних і тематичних сайтах, вона є посиланням на інший сайт. Другий - сам веб – сайт або веб - сторінка рекламодавця, на який по посиланню і потрапляє користувач. Цей сайт може виконувати роль рекламної брошури, бути інструментом зворотного зв'язку з існуючими і потенційними клієнтами і навіть торговим майданчиком даної фірми.

Аналіз дослідження рекламного ринку в Інтернет-мережі, який проводиться Головним управлінням Держпродспоживслужби в Полтавській області у відповідності до повноважень визначеним Законом України «Про рекламу», свідчить про чисельні порушення рекламного законодавства. Відповідно до проведеного моніторингу за 9 місяців 2020 року, загальна кількість виявлених порушень склала 15 заведених справ. За наслідками розгляду яких було ухвалено 19 рішень про накладення штрафних санкцій на загальну суму 37,2 тис.грн. Слід зазначити, що левова частка порушень, які були зафіксовані під час дослідження Інтернет-реклами стосується реклами алкогольних напоїв, знаків для товарів та послуг, під якими випускаються алкогольні напої, а також реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування в реабілітації. Має місце реклама, яка порушує етичні, гуманістичні та моральні норми.

Тому, звертаємо увагу учасників рекламного ринку на безумовності дотримання законодавства про рекламу, основними принципами якої є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди.



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux