До Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшло звернення від жительки м. Кропивницький щодо придбання неякісних керамічних панелей загальною вартістю 15 500 грн для облаштування електроопалення. Монтування приборів здійснили ще в вересні 2019 року, та вже з початком експлуатації проявилися дефекти. Жінка скаржилася, що під час нагрівання/охолодження керамічних панелей з’являвся гучний дзвін, стукіт тощо.
Для вирішення проблеми споживачка неодноразово протягом року зверталася до підприємця, що реалізував їй товар, однак ситуація не змінилася. Отож, розглядом звернення зайнялися фахівці управління захисту споживачів Держпродспоживслужби Кіровоградщини, які здійснили позапланову перевірку суб’єкта підприємницької діяльності. У ході розгляду звернення підприємець замінив споживачці неякісні керамічні панелі на якісний товар.
Довідково:
Звертаємо увагу споживачів та підприємців, що статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» визначені права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості. Зокрема, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, що встановлені законодавством, і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: