На Чернігівщині Держпродспоживслужба опрацювала більше 300 скарг громадян стосовно неякісних товарів та послуг
опубліковано 15 листопада 2022 року о 09:55

Протягом 10 місяців 2022-ого року до Консультаційного центру «Громадська приймальня» Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області звернулось 306 жителів Чернігівщини. Спеціалісти Управління захисту споживачів надали громадянам кваліфіковані роз’яснення щодо механізмів захисту і поновлення порушених суб’єктами господарювання прав, передбачених законодавством про захист прав споживачів.

За інформацією фахівців Управління, звернення громадян переважно стосувались придбання неякісної складної побутової техніки, взуття та одягу, комп’ютерного обладнання, отримання неякісних туристичних послуг, порушення прав перевезення пільгових категорій громадян та надання неякісних житлово-комунальних послуг.

За результатами вжитих заходів споживачам повернуто кошти за неякісний товар (роботу, послугу) на загальну суму 140784 гривень.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux