Протягом 10 місяців 2022-ого року до Консультаційного центру «Громадська приймальня» Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області звернулось 306 жителів Чернігівщини. Спеціалісти Управління захисту споживачів надали громадянам кваліфіковані роз’яснення щодо механізмів захисту і поновлення порушених суб’єктами господарювання прав, передбачених законодавством про захист прав споживачів.
За інформацією фахівців Управління, звернення громадян переважно стосувались придбання неякісної складної побутової техніки, взуття та одягу, комп’ютерного обладнання, отримання неякісних туристичних послуг, порушення прав перевезення пільгових категорій громадян та надання неякісних житлово-комунальних послуг.
За результатами вжитих заходів споживачам повернуто кошти за неякісний товар (роботу, послугу) на загальну суму 140784 гривень.